Partner serwisu
Drogi i autostrady

Lubuskie: Które drogi będą płatne?

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles
BATARUS

Data publikacji:
24-06-2013
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
ew / Rynek Infrastruktury

Podziel się ze znajomymi:

DROGI I AUTOSTRADY
Lubuskie: Które drogi będą płatne?
fot. viatoll.pl
Droga krajowa nr 92 stała się alternatywą dla kierowców chcących ominąć płatną autostradę A2. Nie wiadomo jeszcze, czy zostanie objęta ona elektronicznym systemem poboru opłat viaTOLL. Pewne jest natomiast, że pojawi się on na drodze ekspresowej S3.

Przemysław Hamera, dyrektor GDDKiA w Zielonej Górze mówi, że objęcie DK-92 systemem byłoby korzystne. – Wydaje się dyskusyjne że droga krajowa nr 92 ma być objęta systemem viaTOLL, a z naszego punktu widzenia może to być pozytywnie. Może to wpłynąć na wzrost natężenia ruchu na autostradzie. To posuniecie działa na naszą korzyść jeżeli chodzi o budowę nowych węzłów – oznajmił dyrektor.

Wprowadzenie systemu viaTOLL na DK-92 sprawiłoby, że ruch samochodów ciężarowych w znacznym stopniu skierowałby się na autostradę. – Droga krajowa S3 będzie objęta systemem viaTOLL, prawdopodobnie w przyszłym roku. Nie mamy informacji dotyczących drogi krajowej nr 92. To też zmieni znacząco strukturę ruchu – mówił Przemysław Hamera.

Dyrektor zielonogórskiego oddziału GDDKiA przedstawił podczas spotkania w urzędzie marszałkowskim dotyczącym budowy węzłów na A2, plany dotyczące budowy sieci dróg w województwie lubuskim.

– Struktura natężenia ruchu znacznie się zmieni. Oddajemy kolejne odcinki S3. Co więcej kontynuowane będą prace na obwodnicy Gorzowa i Międzyrzecza. Prace maja się rozpocząć wiosną a zakończyć w roku 2016. Do końca miesiąca ogłoszone zostaną przetargi na odcinek drogi S3 Sulechów – Nowe Miasteczko – mówił dyrektor.

– Oddaliśmy węzeł Jordanowo. Co prawda natężenie ruchu nie jest jeszcze zadowalające, ale to dopiero początki. Zmienia nam się struktura ruchowa w województwie. Prowadzimy generalny pomiar ruchu, następny w 2015 roku. Będzie już wtedy gotowa cała sieć i będzie można wtedy przeprowadzić miarodajne badania – powiedział Hamera.

Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles
BATARUS

Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Bezpłatne przejazdy na autostradach koncesyjnych. Czy to możliwe?

Drogi i autostrady

Bezpłatne przejazdy na autostradach koncesyjnych. Czy to możliwe?

Mikołaj Kobryński 16 maja 2023

InPost wpłacił do polskiego budżetu ponad 983 mln zł

Intermodal i logistyka

E-TOLL już działa. Rząd zachwala, przewoźnicy krytykują

Drogi i autostrady

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Bezpłatne przejazdy na autostradach koncesyjnych. Czy to możliwe?

Drogi i autostrady

Bezpłatne przejazdy na autostradach koncesyjnych. Czy to możliwe?

Mikołaj Kobryński 16 maja 2023

InPost wpłacił do polskiego budżetu ponad 983 mln zł

Intermodal i logistyka

E-TOLL już działa. Rząd zachwala, przewoźnicy krytykują

Drogi i autostrady

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5